Voor een van de scholen van Stichting Spaarnesant heeft ons team van Dagelijks Onderhoud, een nat pak gehaald.

De school had in het klantenportaal van KernBouw een vandalisme melding aangemaakt.

Er was een bankje in het water gegooid. KernBouw krijgt vaker ‘gekke’ verzoeken als het om vandalisme gaat, zo worden er ook wel eens fietsen gemaakt, als nodig 😉!

Het portaal werkt uiteraard niet alleen voor vandalisme, maar vooral voor meldingen van onderhoud en reparaties.

De klant voert de aanvraag in met de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden, eventueel met situatiefoto’s en met beslisboom. Vervolgens komt de melding binnen bij onze medewerker klantportaal. Het project wordt ingepland bij KernBouw medewerkers of vaste onderaannemers. Onze vakmensen kunnen het klantportaal op locatie inzien op hun iPad en zorgen dat de werkzaamheden worden uitgevoerd.

Wilt u ons klantportaal eens testen of wilt u meer weten over het KernBouw klantenportaal? Neem dan contact op met KernBouw of download hier dan onze Scholenbrochure.

KernBouw. 
Duurzaam Vakmanschap.